Thursday 13 October 2011

Pre-SCL Survey

Dear USM students & lecturers,

I'm helping Prof Abdul Karim with his survey. Be a sport and take his survey if you are a USM student or lecturer. Do it before the deadline, 30 October 2011. Please tell your friends.

TQ

Prof Faridah
--
 The following are his 2 e-mails re the survey. Please take the survey if you are a USM student/lecturer.
--
First e-mail:

Kepada semua penulis modul yang dihormati,

Nak minta tolong sikit. I would be grateful if you could spare some of your precious time to do the above survey. Data from this survey will help the university to formulate strategic transformation plan for P&P. Please also request you students (by announcing it in the lecture or blast the email to students' mailing list) to do the survey. I'm trying my best to reach maximum number of respondents (lecturers & students) via various channels.

Many thanks for your help!

Karim
--
Second e-mail

Dear all,

Thousand apologies...lupa nak bagi link. Here's the announcement for the survey and the link:

USM sedang dalam usaha untuk mentransformasikan kaedah Pengajaran dan Pembelajaran (P&P) selaras dengan plan transformasi APEX dan dasar P&P yang telah ditetapkan oleh Kementerian Pengajian Tinggi. Untuk itu, J/K Senat Khas Pelan Transformasi P&P USM yang dipengerusikan oleh Profesor Abd Karim Alias memerlukan data tentang kaedah P&P yang sedang dipraktikkan oleh pensyarah. Kerjasama pensyarah dan pelajar adalah amat diharapkan untuk melengkapkan soal selidik yang terdapat di pautan berikut sebelum 30 Oktober 2011:

Untuk pensyarah:
http://www.surveygizmo.com/s3/622345/Questionnaire-for-lecturers

Untuk pelajar:
http://www.surveygizmo.com/s3/
622343/Questionnaire-for-students

Mohon kerjasama semua pensyarah untuk menghebahkan survey ini kepada semua pelajar dalam kuliah masing-masing. Link kepada survey ini juga boleh dicapai apabila pensyarah atau pelajar login ke dalam e-learning portal USM bagi kursus masing-masing.

Respon kepada soal selidik ini amat berguna dan penting bagi memberi panduan kepada jawatankuasa merangka suatu pelan transformasi yang mantap dan berkesan.

Sekian, terima kasih.

Karim
------------------------------
Professor Abd Karim Alias
Food Technology Division
School of Industrial Technology
Universiti Sains Malaysia
11800 Penang
Malaysia

Personal website: http://www.indtech.usm.my/karim/AKA/Home.html
Visit my blog: http://onestoplearning.blogspot.com/

Tel: 6046532221
Fax: 6046573678
HP: 019-4408242
------------------------------------------------


0 comments: